Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...díky za připomínku...měl jsem kdysi to štěstí ji několikrát vidět naživo v hudebním divadle v karlíně....

0 0
možnosti
Foto

Díky, měl jsem ji rád.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Honzo moc děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
MN

Ráda jsem si Laďku připoměla, byla opravdu skvělá! DíkyR^

1 0
možnosti
Foto

paní Marie a já děkuji za návštěvu a sdílení vzpomínky.

0 0
možnosti
Foto

Po přečtení jejího jména mi ihned naskočila scénka - techtle - mechtle.

Byla to dobrá komička i zpěvačka.

1 0
možnosti
Foto

paní Dášo moc Vám děkuji za návštěvu i za vzpomínání.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jako dite jsem ji mela rada a moje mamka taky. Pamatuji, kdyz umrela, jen mi tenkrat pripadalo, ze je ji treba sedesat. Tak ze to, ze by ji bylo ted 66 me zaskocilo. Nikdy me nenapadlo, ze umrela tak mlada. Chudak. Na filmy a pohadky s ni koukam furt. Takze uz sice 30 let nezije, ale stale zije V Diky R^

1 0
možnosti
Foto

paní Karlo, moc Vám děkuji za návštěvu a zavzpomínání.Kdo zůstává v našich myslích je stále s námi:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, rád jsem ji viděl a poslouchalR^

1 0
možnosti
JB

Děkuji za připomenutí, je škoda takového talentu. Krásná, mladá, nevšední žena, ale nemoci si nevybírají, bohužel. :-/

1 0
možnosti
Foto

paní Jaroslavo já děkuji Vám za návštěvu a vzpomínání.

0 0
možnosti
Foto

autor sem měl dát scénku s psychologem, techtle-mechtle, hala-bala ta je úžasná

5 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji ona byla úžasná

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com