Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Zajímavé R^ takhle zblízka jsem to nikdy neviděla. Díky za ukázání. R^:-) Mějte krásný den, Pavle. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dani já Vám děkuji za návštěvu i za přání.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, karma jako hrom za tu reportáž. A slovo uznání, že k nim patříš:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo moc děkuji za návštěvu i za uznání. Vážím si toho moc.

1 0
možnosti
Foto

Kam ty se, Pavle, všude dostanešR^

2 0
možnosti
Foto

Horste já jsem v tom nevině, voni mě pozvali;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Soni moc díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tak určitě super výlet a následná fotaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc díky za návštěvu, no to focení bylo složité, měl jsem " krátký" objektiv, takže to bylo náročné:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com