Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ pěkná auta vyvolaly hezké vzpomínky třeba na mého strýce a jeho 

"aerovku":-)

1 0
možnosti
Foto

Soni a právě o to šlo ty vzpomínky, které nám nikdo nevezme

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ke všemu přístup, to se to opravovaloR^

1 0
možnosti
Foto

Horste to máš pravdu, ne jako dneska. Už třeba jen výměna žárovky. Horste děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
PK

Zdar, Oktávka, také jsem jí měl, krásně bledě modrou, startoval jsem ji jako student klikou, protože jsem neměl na baterku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle tak to jesm moc rád, že jsem přinesl vzpomínku. Díky za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
AEA

Hezke vzpominky, foto i auta R^

1 0
možnosti
Foto

Amande moc díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo a co jich tam bylo :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky, nádherné stroje... Velký dík lidem co je takhle udržují... R^ Také Jsem navštívil několik srazů škodovkářů, např. na Malé Skále... :-) Je to nádherné pokoukání... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Radovane, zdravím Vás a děkuji za návštěvu. No je to úžasné pokoukání a máte pravdu v tom, že ti lidé si zaslouží obdiv. S jedním z majitelů jsem hovořil - renovoval 7 let. Neskutečné.

1 0
možnosti
Foto

R^vloni jsem jich potkal celou kolonu, byl to úžasný pohled.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre no je to pokoukání nádheré. Moc díky za návštěvu.

0 0
možnosti
PF

P93e30t96r 59F42r76i83č

31. 5. 2015 21:20

Karma autore - pěkné fotky, krásná auta. kde jsou ty časy, kdy tohle jezdilo běžně po silnicích...

Musím uznat, že se vám povedlo mne pěkně zmást - než sem otevřel první fotku, tipoval jsem které škodovky měly jako poslední páteřový rám - a spletl jsem se. Myslel jsem si, že to byl Tudor (Škoda 1102) a že Sedan (Škoda 1200 už byla samonosná karoserie s motorovým polorámem. A ono ne - Sedan byl první celokovová, ale ne samonosná.

Z fotek mne překvapila fotka Tudor - valník, netušil jsem, že něco takového existovalo. Ale wiki prozradila, že se valník seriově nevyráběl.

Nejvíc mne zaujala fotka č. 19 - auto vpravo na 100% není škodovka, ale co to je za značku se mi určit nepodařilo. Auto vlevo bych tipoval na Rapida z válečných let (podle čumáku - převálečné byly jiné), ale jistý si nejsem. Nebylo by víc fotek tohoto auta, ideálně tak, aby bylo vidět celé (ta dáma na fotce ho z poloviny zakrývá) a z různých stran? 

A otázka - kdy se tenhle sraz konal? Nějak mi utekl. Můj tip je, že dnes - navečer jsem v Polici nad Metují jednoho dvoubarevného sedana potkal na silnici.

1 0
možnosti
RF

Samonosná koroserie v sériových škodovkách nastoupila v roce 1964 - embéčko, ale poslední škodovky s páteřovým rámem se vyráběly až do roku 1971 - Octavia kombík a 1202, přičemž ta 1202 dobíhala "kusově" ještě v roce 1973.

Na fotce č. 19 to vpravo škodovka bude, někde z roku 34/35. Vlevo je modelový rok 1939 Rapidu OHV nebo Popularu 1100 OHV. Oba vozy jsou samozřejmě později upravované, blinkry atd. Škoda, že Pavel nedává ty fotky větší, pak by se to lépe identifikovalo.

1 0
možnosti
Foto

Ještě vcelku nedávno jeden pán u strejdy na vsi s takovým autem normálně jezdil... Neuvěřitelné!

1 0
možnosti
Foto

Klárko a o tom to přesně je a když byly všechny na jednom placu úžasné.

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsou vozy!R^ krásné, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Jitko díky za návštěvu R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com