Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Tomu my starší nemůžeme rozumět. Někteří dneska se bez poradců neobléknou, nezařídí byt, neuvaří, nevyperou, neporodí, ani se nerozhodnou co vlastně chtějí dělat. 

Mimochodem, naložené kopřivy na 24 až 48 hodin jsou skvělé na mšice a pokud to necháte a vydržíte ten smrad 14 dní máte skvělé hnojivo.

1 0
možnosti
Foto

Klárko přesně tak. Děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, mně potraviny "od hnoje" vždycky chutnaly a chutnají nejvíc:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo no však taky jo, čerstvý salátek čerstvě utržený:-)

0 0
možnosti
Foto

!Uzřel jsem teď, Pavle, věci zajímavé!

1 0
možnosti
Foto

Horste doufám, že pozitivní ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DR^...s tou Škopkovou si mě dostal ! Jinak jsme pořídili kompostér, taky nejsme extra zemědělci pěstitelé;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem jituš rád, to jsme dva ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com