Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no abych pravdu řekl...koleje mě živí, ale často i nechybí:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, třeba přinesu i něco ze zákulí té železnice:-)

0 0
možnosti
DT

Zajímavá akce, díky za reportáž a fascinující fotky z ní. :-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Pěkné a zaímavé:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzíku díky moc za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

R^Nechtěla bych s takovou obludou vybírat zatáčky;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni díky za návštěvu a přiznám se, že já také ne :-)

0 0
možnosti
PP

P98e55t93r 63P56e67t26r48o32v

20. 2. 2015 21:47

Znamenitý text o přepravě nadměrných nákladů.

1 0
možnosti
Foto

pane Petře děkuji za návštěvu a za uznání. R^

0 0
možnosti
Foto

Originalni fotoblog R^

1 0
možnosti
Foto

Kamilko děkuju moc, prostě zase trošku jiný téma. Děkuji moc za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, sáhnul jsem jen do svého jistého profesního archivu . Prostě malinkatá změna od těch ostatních motoristických článků a fotek. Ale tam je taky motor a někdy i velkých. Ale Jaroslave moc díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Pavle, to video mě úplně uchvátilo.:-) Senzační práce řidičů, a ještě tahač Mercedes. Nádhera!R^

1 0
možnosti
Foto

Maruško tak to jsem moc rád. A ta práce řidičů a celých osádek je prostě úžasná. A člověk to nevidí každý den

1 0
možnosti
Foto

Horste děkuji za návštěvu.  No ty nový blogy ty nás testují;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com