Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...kdysi jsem jeli pracovně na jakýsi veletrh...přijeli jsem mezi prvními...a zaparkovali auto na volné ploše....když jsme vylezli ven...bylo tam snad deset tisíc samohybů....a my neměli ani tušení ....kde je ten náš....

0 0
možnosti

R^:-) Krásné! Musí to být působivé. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Takhle mi Fabii jednou zakryla dodávka, že jsem ji neviděl, i když jsem věděl, kde má být. Byly to nervy, ale ta úleva pak stála za to;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzine jo tak tohle se mě stalo nedávno taky ;-D;-D přesně jak píšeš:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jé, to znám;-DTaké jsem jančila na parkovišti u Tesca;-DNo a můj Tačvůdek stál u lidlu, kde jsem byla předtím.;-D

1 0
možnosti
Foto

Dášo to jsou situace, které člověk nevymslí, ty přináší život:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DPavle, to nemá chybu...a Blažena už teprve neR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tož Jituš díky za nakouknutí:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS