Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ví někdo, jaké je zadání na únorové fotomatiné?

2 0
možnosti
Foto

nevím, ale aby to bylo spravedlivé navrhuji letošní zimní krajina pod sněhem na území všude;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Sníh ...letos nás nějak míjel, takže jsem na něj o víkendu narazil, skoro jsme se vyděsil :))

1 0
možnosti
Foto

Kájo jsme na tom stejně, moc díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké. Nejraději z celého roku mám jaro. Zvlášť, když se podaří takové to pozvolné a opravdové, jaké bylo před pár léty. Ale to je dost vzácné, často skáčeme ze zimy rovnou do léta:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji za návštěvu:-) A s jarem máš pravdu:-)R^

1 0
možnosti
Foto

a dnes večer? začíná co přes den nasněžilo...tát...takový koloběh života :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre no musel jsem si tak nějak romanticky povzdechnout a zavzpomínat:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná fota, PavleR^ U nás pravý opak, závěje, plno sněhu.....:-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš no já taky plno vody;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com