Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ na č. 15 vidím ve studánce ze slz pekelnou tvář démona :-) Moc pěkné, démonické :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Ha! 

Poznávám Bozkovské dolomitové jeskyně v okrese Semily.

S dovolením sdílím na FB stránkách jejich fanklubu: https://www.facebook.com/pages/Bozkovsk%C3%A9-dolomitov%C3%A9-jeskyn%C4%9B/55819221478

Dobře, že Vás naše peklo nepohltilo. Jak se Vám líbili čertíci, zejména ten malý s letadélkem?

1 0
možnosti
Foto

Martino, poznala. Správně. Šikulka.  Je to tam opravdu nádherné a za sdílení moc děkuji.  Tak mě se tam líbí vše, čertíci, ale i podivná zákoutí. Martino děkuji za návštěvu a za sdílení:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

R^Nádherně pekelné:-)

1 0
možnosti
Foto

Však jsem se tam bál:-) Honzo děkuji za návštěvu a přeji hezký víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni děkuji za návštěvu a přeji hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo kdepalk to je od nás z východních Bozkovské jeskyně ;-D

1 0
možnosti
DT

Koněpruská? 

Krásné fotky. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dani kdepak, Bozkovské jeskyně :-) , Děkuji za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

tak tohle jsem měl letos v plánu v Punkevních jeskyních....ale nepustili mě tam:-(:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre ono to je někdy těžký někam se dostat, ale Jaromíre, děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Bojím, bojím...;-DR^...nepoznala jsem, tipuji samotné peklo8-o

1 0
možnosti
Foto

Jituško, no peklo je všude kolem nás, ale občas tam narazíš i na dobrou duši, které můžeš třeba napsat : Jitiško děkuji za návštěvu;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com