Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ten fór nakonec byl nejlepší;-D

0 0
možnosti
AP

Moc hezké, pohladilo na duši! :-) Já osobně nikdy na počasí nenadávám. Buďme všichni rádi, že máme možnost mít alespoň nějaké. :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké fotky a vtip na konci super, zasmála jsem se.Díky Pavle.;-D

0 0
možnosti
Foto

hezký podívání, povídání a dobrá hláška na konec:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre jsem rád, že se líbí, děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
KT

Už aby bylo jaro, krásné fotky, jako vždy. Kachny nebo husy májí skvělou kompozici.

1 0
možnosti
Foto

Klárko děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Milé, trochu sluníčka dnes opravdu potěšilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo moc děkuju za návštěvu. No co si budem povídat vid, ted je to furt takové podivně chmurné, ale ...... bude líp

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pobavila jsem se;-D...u nás je sice trochu víc sněhu, ale na řetězy to opravdu nevypadá.

1 0
možnosti
Foto

Jituš díky za návštěvu :-)  kdo ví třeba ještě napadne ;-D

0 0
možnosti
Foto

Prima článek, zasmála jsem se.

2 0
možnosti
Foto

Jaroslavo, tak  to jsme rád, vždyt smích je to nejlepší na všechny smutky a bolesti. Děkuji za návštěvu :-)R^

0 0
možnosti

Pavle, ten milý blog jste zakončil excelentně. Ten text v rámečku vyvolávající představu cestujícího "v plné polní", mě díky bujné fantazii, velmi pobavil. Díky!

1 0
možnosti
Foto

Maruško no jo snažil jsem se to odlehčit, psal jsem to už Jsarušce  prostě víc smíchu bude líp :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com