Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc dobře jste to napsal a ještě lépe vyfotil.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ tak včera jsem si nedobrovolně vyzkoušela vyrovnání se ze smyku. Cestou na Hukvaldy při jiném přemýšlení, než nad jízdou, mi nějak nedošlo, že padá sníh a lehce přimrzlo a jedu po neudržované okresce. 8-o Ale dobře to dopadlo :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko tak to jsem rád, no ono to není lehké to je pravda. Děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Prohlubovat si řidičské zkušenosti je správné. Nesouhlasím však s tím, že postihy jsou málo přísné a ani s tím, že by jejich zpřísnění situaci zlepšilo. A statistika nehodovosti mě neděsí, protože zhruba od roku 2008 se snižují počty dopravních nehod, počty mrtvých i počty zraněných. Částečně to sice bude změnou metodiky výpočtu a také zlepšující se pasivní bezpečností aut, ale i tak je tam výrazný propad.

1 0
možnosti
Foto

Leontýnko děkuji Vám za názor, Přesto si trvám na svém. Existující statistiky dopravní nehodovosti i s porovnáním ve světě sice budí zdání, že je klesající tendence počtů mrtvých . Nicméně byť by jeden zbytečně zmařený lidský život je škoda. Pokud mě sejme idiot za volantem s podmínkou těžko si v hrobě řeknu je to dobrý, vždyť nám to klesá. Co s etýče postihů, opět mje nutné sledovat postihy v Čezku a třeba v Rakousku.

0 0
možnosti
Foto

R^nejen řidiči, ale i chodci by nejen vidět, ale především být viděni.

Přimlouvám se za pokračování, tentokrát o chodcích.:-)

3 0
možnosti
Foto

Soni, děkuji za návštěvu, je pravda, že už jsem se této oblasti několikrát věnoval.Ale je to nutné stále dokola opakovat.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, máš naprostou pravdu. To, co je občas k vidění na silnicích, je jen stěží pochopitelné.

5 0
možnosti
Foto

Honzo je to tak. Děkuji za návštěvu a přeji hezkou neděli:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za ta starší auta, taková nostalgie.;-) Mozek chybí i mnohým chodcům. Takže oči na šťopky!

5 0
možnosti
Foto

Klárko no já mám stejně ty starší auta raději. Přesně z té nostalgie, však chystám článek jako pokračování svých řidičských dovedností. Každopádně  jinak to platí i pro chodce, jen jsem se chtěl držet tématu. Ale je to pravda. Klárko děkuji za návštěvuR^

4 0
možnosti