Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J25a41r65a 11R28a43n61k

18. 1. 2015 6:16

Takze na Holy Grail, Life of Brian byste rozhodne nesel? Vim, proc jste clanek napsal, proto se ptam, Goyovy karikatury, Leonardovy a dalsich Vam take vadi? Co Dr. Seuss, ktery se proslavil svymi komiksy pro deti, ale i necudnymi pro dospele. Kde u Vas umeni zacina a kde konci? Mela jsem z nekterych Vasich fotoblogu pocit, ze pro umeni mate trochu citu....politiku bych do toho netahala. Nechci delat kazani, jen se ptam....:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaro četla jste ten můj blog prosím pořádně? Viděla jste ono dílo jménem Díra u Hanušovic? Myslíte si, že i když mám jak píšete " trochu citu pro umění " musí se mi líbit kde co?

Ne nemusí,  nejsem pouritán,  nejsem člověk, který by nepoužil hrubé slovo. Nicméně když je něčeho moc je toho přespříliš.

1 0
možnosti
LJ

Děkuji. Ušetřil jsem přečtením tohoto blogu za vstupné.

2 0
možnosti
Foto

Ladislave já Vám nechci brát nějaké filmy, ale tohle se mi prostě nelíbilo. Přehnanost hrubosti  a podivně vytvářený děj, který nevím co mě měl přinést.

0 0
možnosti
Foto

Tak zatím můžu jenom říct, že Krobot je můj šálek kávy, na film samozřejmě mrknu:-), pak podebatujemR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko budu rád, když pak dáš vědět. Mě to prostě nesedlo. Ale stejně jako u Karla budu rád až mě dáte vědět.:-)

1 0
možnosti
Foto

Krobota buď člověk, který ho zná, miluje...nebo nesnáší :) 

Já patřím k té první skupině ... film jsem sice ještě neviděl, ale očekávám zábavnou a funkční směs absurdity, trapnosti a černého humoru ...a myslím, že nebudu zklamán :)

1 0
možnosti
Foto

Kájo, respekrtuji, mě to prostě zklamalo a nelíbilo. Je pravda, že vše se nemůže líbit všem. To respektuji:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com