Diskuse

Podivné spaní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

..a už jsem z pohádky zase v realitě :-)

0 0
možnosti
DT

Moc hezké, ba přímo krásné, v celé té pohádkovosti. R^:-) Děkuju za příjemný blog a přeju moc krásný den. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Fakt moc pěkné, dobrý tip na výlet a vnoučkem.Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, to je téma přesně pro takový den. Život je třeba někdy brát trochu nevážně a pohádky, ty já miluji dodnes. A je pravda, že při druhé prohlídce už některá jména vyskakují ;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni právě, když některé věci čtu a poslouchám tak se mi chce zvracet. Každopádně pak mám takové nutkání poslat proti negativě vlnu něčeho hezkýho, tedy alespon sám sobě a mým čtenářům a přátelům.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Pavle, to je paráda. Jen nevím, proč mi některé postavy připomínají konkrétní lidi:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Honzíku víš že mě taky :-)))))

2 0
možnosti
ZS

Pavle, díky. Vstoupit do pohádky... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko já děkuji:-)

0 0
možnosti

Pavle, moc hezké obrázky. A na chvíli návrat do pohádkového dětství. Díky! :-)V

1 0
možnosti
Foto

Maruško moc děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

...u Libáně? Tak jste mi udělal dvojnásobnou radost, z „této strany“ od Hradce Králové pocházím. Máte dnes pohádkový blog, Pavle, R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Olonko ano je to od tam tud a jsme rád, že jsem udělal radost:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkná podívanáR^ a teď ruku na srdce...nebál ses tam trošku?;-D

1 0
možnosti
Foto

Jituš nebál já jsme hodnej ;-D;-D;-D ale strašidelný to je:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com