Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, to se mi také jednou povedlo, ale nebylo to tak pěkné. Já od té doby nefotím, občas jen na founa.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo ono to je mnohdy i o štěstí a momentálním nápadu :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

před Vánoci blázní kdo ví co :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre právě i já, i já. Ale moc díky za návštěvu:-)R^

0 0
možnosti

Krásně zblázněné fotky. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dani děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti

R^...magické...;-)

Tu modrofialovou kytičku jsem dnes při výběhu taky viděla,...

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Objektivy kdyz se zblazni vetsinou je to k placi, ale vyjimka potvrzuje pravidlo R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Kamilko prostě není nad to zkusit ty obrázky spojit a dát jim jiný nádech.:-)

0 0
možnosti

Kdybyste fotil na film, tak bych to viděl na dvojtou expozici. Ale že by něco takového uměl digitál, o tom jsem ještě neslyšel. Na druhou stranu to jde snadno udělat v Gimpu, Photoshopu nebo jiném obrázkovém editoru. Ale pak bych to nesváděl na bláznivý objektiv.

1 0
možnosti
Foto

Pavle díky za návštěvu. Jen malé upřesnění: berte mě s nadhledem , třeba se Zonerem;-D

0 0
možnosti
Foto

Takové bláznění si dám líbit!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš no to je to blbnutí :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ta trojka...nebylo to tu už?:)

1 0
možnosti
Foto

Kájo ano bylo :-)

1 0
možnosti
Foto

R^možná se něco zbláznilo, ale nemohu říci, že je to špatně. Naopak, jsou to tajemné, některé až snové fotky, u kterých se člověk musí zastavit a občas i zkoumat ;-)kdybych je takové chtěla vytvořit, tak bych se docela možná zapotila, takže" A proč ne?":-)

1 0
možnosti
Foto

Soni moc díky, je kolem nás pousta skrytých pohledů, scén a obrazů. Jen je někdy nevidíme. Někdy i škoda pro nás samotné. Soni moc děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com