Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J52a10n 41P81r61a38ž78á56k

12. 12. 2014 15:42

Pavle, opět milé, jako vždy:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji za návštěvu a přeji krásný víkend :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ty osvícené schody...úžasný!R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc děkuju  a přeji krásný víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Hradec - stejně jako zmrzlina - se nepřejí :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo díky moc, možná bych měl podniknout nějaké to škobrtání i do Pardubic, kvůli vyváženosti informací ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Kamilko díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Devítka mne přitahuje :)

2 0
možnosti
Foto

Kájo tak to jsi mi udělal velikou radost . Navíc jsem rád, že jsi ke mě zavítal:-) Přeji hezký večer a krásný advetní čas:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Pavle, ten klid z fotek jen čiší;-)

2 0
možnosti
Foto

Soni tak to jsem moc rád, opravdu to byla super atmosféra. Děkuji za návštěvu :-)Přeji hezký večer a krásný advetní časR^

0 0
možnosti
LS

Miluju tuhle píseň a Vaše město také, velmi...Díky za procházku. R^

1 0
možnosti
Foto

paní Liano já děkuji za návštěvu. A jsme moc rád, že potěším druhého. O tom to vlastně celé je.R^

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné, fotografie, i to, jak jste je propojil s textem. Potěšení pro duši.R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo děkuji za návštěvu.  Ale jen jsem prostě  cvakal a když jsem se procházel vzpoměl jsem si právě na tento úžasný text. Ludmilko jsem rád , když někoho potěším. Přeji hezký večer a krásný advetní časR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com