Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

určitě hezký, takový hradecký:-)

1 0
možnosti
Foto

Járo moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Krása! Aspoň můžu sledovat české vánoce z povzdálí :-)

1 0
možnosti
Foto

Kamilko tak to jsem rád:-) A moc děkuji:-)

0 0
možnosti
ZS
Foto

Zuzko moc a moc děkuji. Vážím si toho a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, ostudu sis tedy neudělal. Naopak, hezké obrázky a milé povídání:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo moc děkuji a jsem rád, že se to líbí. Přeji hezký den :-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, R^,pokroky jsou vidět! Není nad to užívat si chvíli bez lidí, Linda by řekla příst, já rozjímat, poté, co jsem dorazila z hlučícího davu. Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni děkuji moc :-)R^ Jinak Soni je to přesně tak, vždyt každý sledujeme co se děje kolem nás, v podstatě negativní vlnobití každý den. Myslím si, že by  jsme ho neměli nechávat  jen tak pustošit naši mysl, ale prostě nějak mu stavět hráze něčím hezkým, pěkným a povzbuzujícím.A Linda by reagovala správně. V tom jsou ty zvířátka bezprostřední a zdravější.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlíku, díky moc za uklidňující fota...a za přání;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituško nemáš za co a ještě jednou užij si tu dvacku;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Díky za tento hřejivý blog. Kéž by jich bylo víc. Moc hezké fotky.R^

2 0
možnosti
Foto

Maruško moc Vám děkuji, tvrdě se potýkám s těma fotkama, ale zase když vidím těn šrumec kolem sebe, chtěl jsem dát právě něco hezkýho. Moc děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Olinko díky, ale je to ještě hodně nedokonalé. Ale moc děkuju:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com