Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět moc hezké fotky lahodící oku.Díky Pavle.:-)

1 0
možnosti
Foto

paní Dášo moc děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti

J30a66r45a 27R76a53n66k

12. 11. 2014 3:04

Krasna atmosferaR^

1 0
možnosti
Foto

Járo díky moc za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

J30a56n 94P89r98a49ž95á57k

11. 11. 2014 20:53

R^Pěkné fotky, Pavle, potěšily:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzíku děkuji moc za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezká nostalgická atmosféra. R^

Na tom zákoutí za divadlem (0364) měl před lety skvělý koncert Laco Deczi.

To bylo asi jeho nejlepší vystoupení jaké jsem zažil - i když ho pamatuju ještě ze socíku z Reduty.

2 0
možnosti

J81a41r22a 74R83a60n43k

12. 11. 2014 3:08

Tise zavidim....asi skaknu do NY;-)

0 0
možnosti
Foto

Bloumám ulicemi, sem a zase tam..tak tahle písnička napadla zase mne.;-)A věříš Pavle, že tu od Hany Hegerové ani moc neznám? Asi ji málo hráli. Pěkné couráníR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com