Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné PavleR^;-)...je vidět, že sis víkend fajn prožil. Bylo krásně, na rozdíl ode dneška.

1 0
možnosti
Foto

Jituško děkuji, no o víkendu byly i nějaký ty auta no ;-D

1 0
možnosti

Moc hezké fotky. Ten maximální kontrast mezi přírodou a hrubou, lidmi vynalezenou technikou. R^

5 0
možnosti
Foto

Dani moc děkuji:-) a přeji krásnou neděli:-)

0 0
možnosti

Moc hezké. Shodou okolností jsem dnes něco podobného, akorát v rouchu jinačích krajích, obhlížel.

3 0
možnosti
Foto

pane Zdeňku moc Vám děkuji za návštěvu. Jsou to zajímavá místa, byť by doplněná lidskou rukou. Přeji Vám hezký zbytek víkenduR^

0 0
možnosti
Foto

R^Zdánlivě obyčejné stavidlo, jak si u něj člověk s foťákem doslova užije. A voda? Ta je tajemná, dravá, klidná ....úžasná vždy:-) s výjimkou povodní.:-/

3 0
možnosti
Foto

Soni je to tak. Co je zajímavé, že mě to tam tak nějak oslovilo a zaujalo. Zvláštní místo. Jinak voda je úžasná, dokud ..... Děkuji za návštěvu Soni a hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

J11a88n 32P45r16a68ž23á87k

18. 10. 2014 17:29

R^Pavle, moc hezké obrázky a pravdivé myšlenky.

Člověk si myslí, že je pánbůh a přitom stačí tak málo, aby mu příroda ukázala, že není ničím víc, než maličkým mravenečkem:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak. Jsme nepoučitelní, vzpupní a strašně se pak divíme. Moc děkuji za návštěvu a přeji krásný zbytek víkendu:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com