Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Setkat se ve vzpomínkách se starými místy je zvláštní. R^ Místa, co už nejsou, nebo jsou úplně jinak, než je máme v paměti.

1 0
možnosti
Foto

Danko je to tak. Ale kde by jsme byli bez vzpomínek. Děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

J73a30n89a 64M45a45j84o49v43á

28. 9. 2014 21:05

No jo, vzpomínky "válečníka" :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani když oni ti válečníci musí bejt, svět je stále stejný. Děkuji Janičko za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

no když udeřily, nedalo se s tím nic jiného dělat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre je to tak, ale děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
PK

;-(    Pět let z mého života ukrojeno jest v tomto chátrajícím pomníku vzpomínek. I přesto, že člověka srdce zabolí, při pohledu na přítomné fotografie, "díky za tu vzpomínku".   ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Patriku já děkuji za návštěvu, ještě bude druhý díl :-)

0 0
možnosti
Foto

Joj, párkrát jsem byl v Borohrádku, ale v kasárnách v Pardubicích jen o volbách 1980 nebo 1981. Ozývám se proto, že jsem byl u železničního vojska v Dolnom Kubíně, takže tohle máme společné.

1 0
možnosti
Foto

Libore děkuji za návštěvu. No já sloužil u stavebního praporu, který se v roce 1991 přestěhoval z Valmezu.

0 0
možnosti
Foto

R^ Vzpomínky jsou někdy prostě smutné,  kolikrát si říkám, k čemu mi to vlastně je dobré. A ono je. Protože jedna  vzpomínka, třeba i smutná, může  dát prostor k dalším, mnohdy velmi krásným. :-)

1 0
možnosti
Foto

Soni přesně tak, ono na druhou stranu bez vzpomínek, by to bylo takový blbý. Jako by ty naše prožité roky byly zbytečný. A děkuji za návštěvu :-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, vzpomínky, ať jsou jakékoliv, patří k životu..Někdy se jim usmějeme, někdy si i popláčeme. Je fajn, když je nač vzpomínat;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko přesně tak, vždyt by to nebyl život .......R^

0 0
možnosti
Foto

Honzíku děkuji moc

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com