Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké včetně kouzelné hudby závěrem.

1 0
možnosti
Foto

paní Dagmaro děkuji moc, pro mě je pan Hapka prostě pan skladatel.

1 0
možnosti
JV

Šárovcova Lhota, moc hezké! Mám odtud jednu spolužačku a tak děkuji za připomenutí; i když jsem tam nikdy nebyla, tak jsem si to podle ní vždycky takhle představovala.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

paní Jarmilo, moc děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Zaujalo mne to, i ty citáty. Já jsem také vystrčil hlavu z řady a čekám, kdy mi ji někdo ustřelí. Žiji stále na hraně života a smrti (existenčně). Když se jen něco kritizuje, neznamená to prakticky nic. Ale když se kritika podloží vykonanou prací, je to pro ty, kteří něco takového nedokáží zlo, začnou proti tomu bojovat a snaží se to zničit.

1 0
možnosti
Foto

Jiří máte pravdu, závist to je hnací motor, obliba lži nad pravdou.

0 0
možnosti
Foto

Tohle se ti Pavle moc povedlo po všech stránkách - ten nápad z prolínáním obrazů, citáty i průvodní slovo. Paráda R^R^R^ pohodový víkend ;-D

2 0
možnosti
Foto

Mílo moc děkuju vždyt to prolínání je kolem nás každý den:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dobrý nápad, Pavle, krásné fotky a skvěle vybrané citáty. Co dodat? Jedině "karma.":-)

3 0
možnosti
Foto

Honzíku děkuju moc, byl to nápad právě z pozice klamu a reality. Děkuju moc:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, opět krásné čarování...pohodové, milé ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituško děkuju moc

0 0
možnosti
Foto

Za ty digitální triky jsem moderním technologiím moc vděčen. Je to jako by měl člověk možnost si vybrat jenom jednu vrstvu reality a z té smyslové cibule ji vypreparovat. R^

1 0
možnosti
Foto

Jane to máte naprostou pravdu

0 0
možnosti
Foto

...Vám také krásný víkend, Pavle, díky za Váš duchovní blog, :-)

1 0
možnosti
Foto

Olinko děkuji a at si ještě užijem sluníčka

0 0
možnosti
Foto

Soni děkuji, snažil jsem se o takový to ztvárnění klamu a reality, třeba se mi to povedlo no nevím ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com