Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, sice opožděně (dovolená), ale přesto velkou karmu...opět krásný!!!

1 0
možnosti
Foto

Kitko moc děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Krasne jsem si zatoulala R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano...! Musím však přiznat, že ty Vaše včerejší předimenzované fotky... mi „rozsvítily“ náladu, ač... Ale někdy člověk potřebuje i třpyt, perleť, po kterých normálně netouží. Mám to tak, že si občas ráda přesladím kávu..., jinak ji vůbec nesladím...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Olinko děkuji za podnět. No a vystihla jste to naprosto dokonale.  Vždy to máme o pocitech a náladě, kterou ěnjak transofrmujeme do těch obrázků. Olinko, dnes jsem dokonce přemýšlel, že vlastně ty fotečky a je jedno co kdo fotíme tak zveřejňujeme upřímnost a tak jak to vidíme, bez falše a podvodu. Možná jsem naivní, ale myslím si to. Vždyť každý fotíme to co nás hřeje u srdíčka, co nás tak nějak baví, co milujeme a mnohdy do nich vkládáme i smutek, beznaděj a nebo naopak štěstí.  Jde vůbec u fotek falšovat?  Nemyslím úpravou, ale tím jak to vidíme.

1 0
možnosti
DT

Nádherné! Díky za ty příjemné pozitivní blogy! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dani moc děkuju, jsem rád, že potěším.:-)

0 0
možnosti
AO

A83l42e39n71a 65O13u53z73k69á

22. 8. 2014 22:17

Tedy Pavle..... velmi hluboce smekám..... Ty fotky jsou naprosto super... nejvíc se mě dotkl ten dřevěný most a skály.... upřímně - z těch fotek jsem unešená ze všech a na konci Andre Rieu..... no hotovo! 8-o;-) Skvost!R^

1 0
možnosti
Foto

Alenko moc děkuji, udělala jste mi velikou radost

0 0
možnosti

J44a22n 13Š94u92r39c

22. 8. 2014 21:00

Samozřejmě jen další vynikající fotky jako vždy. Co jiného se také dalo od Vás čekat. Prostě to nemá chybu. Díky. Velká karma.

4 0
možnosti
Foto

Pane Honzo moc děkuji, vážím si tohoR^

0 0
možnosti
JR

J44a72r82a 10R22a60n90k

22. 8. 2014 18:07

Diky....i to byl muj domovV

1 0
možnosti
JR

J13a29r46a 61R97a71n52k

22. 8. 2014 20:29

Smutne je ovsem, ze obchod s knihou u kolonady zmizel a vsude je to samy suvenyr a kycove sklo;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^Pavle, přiznám se, že mám-li říci, čím jste mě více dostal, zda fotkami či hudbou, tak řeknu," já nevím", oboje je krásné.:-)

2 0
možnosti
Foto

Soňi děkuji moc. Ta hudba je opravdu úžasná a krásná

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com