Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za mě Pavle, ta čtvrtá i s tím uříznutým zadkem a potom osmá. Klobouk dolů ;-) R^

1 0
možnosti
Foto

Slávku děkuji, byl to jen takový nápad, přiblížit to lidem jak to u tohoto focení chodí. Já se to učím a holt techniku kterou mám, umožňuje jen něco, ale snažím se. Slavku děkuji Vám za hodnocení R^

1 0
možnosti
Foto

no hezký autofoto koníček :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, opět pěkná podívaná i počteníčko...super! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko děkuji, no a ponům jsem tam musel dát ještě něco z toho pátečního archivu :-))))

0 0
možnosti
Foto

J71a45n84a 98M23a24j79o37v56á

18. 8. 2014 22:14

Šmarjá, vy tam máte lítací autaR^R^

2 0
možnosti
Foto

Jani já moc ne, mě se nevedlo, ale jiní ano ;-D;-D;-D a děkuji

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS