Společnost

Pavel Vrba

Jako volič, daňový poplatník, ptám se vrchnosti

kdy už přestane dělat z lidí hlupáky. Jako volič a daňový poplatník nestačím zírat. Ze všech těch podivností plných pokrytectví a neřešení života obyčejných lidí. Kolik jsem už slyšel úlisných a falešných prohlášení za 30 let.

5.2.2024 v 9:00 | Karma článku: 33.08 | Přečteno: 1040 | Diskuse

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

zapomenout na nějakej ten milión v kapse, to je přeci normální. Před lid předstoupí, ručičkama rozhodí a omluví se. To se přeci může stát komukoliv. Kdo ví, co je vůbec pravdy na tom....

22.1.2024 v 8:00 | Karma článku: 35.56 | Přečteno: 983 | Diskuse

Pavel Vrba

Hlasy volající po zákazu osobních zbraní se mi líbí

a hodně mě inspirují. Mají totiž logický a smysluplný základ snahy o ochranu života a zdraví. Proč zvyšovat riziko, že dojde k další tragédii. Navíc, když je to cesta, vytvářející dokonalý systém ochrany lidí v naší demokracii.

11.1.2024 v 12:00 | Karma článku: 24.28 | Přečteno: 482 | Diskuse

Pavel Vrba

Záblesk podivné náhody

a ne jediné. Ono jde člověče o to, jak se na svět díváš. A vono to naše dívání není jednoduché. S oblibou říkám, že dnešní doba je ideální na to, aby člověk zblbnul. A když zahlédnu premiéra Fialu, jak mává rukama při projevu,

7.1.2024 v 8:10 | Karma článku: 23.95 | Přečteno: 548 | Diskuse

Pavel Vrba

Sezóna v plném proudu. Zkusme nebýt krátkozrakými hlupáky

Společností hýbe téma války na Ukrajině. Rozkolísaná ekonomika, inflace, rostoucí ceny energií, potravin a nedostatek zboží ve stavebnictví. Jenže, bez ohledu na to, nám vedle toho běží každodenní obyčejný život.

4.7.2022 v 15:57 | Karma článku: 26.69 | Přečteno: 4101 | Diskuse

Pavel Vrba

Takový byl Den válečných veteránů v Praze

a nejen v hlavním městě. Symbol vlčího máku připnutý na klopách kabátů a bund, jako připomínka na všechny padlé ve válečných konfliktech. Já osobně jsem letos měl možnost tento den prožít v Praze 2.

14.11.2021 v 10:57 | Karma článku: 14.22 | Přečteno: 254 | Diskuse

Pavel Vrba

Super ovace nad porážkou Babiše

a to úžasné vítězství koalice nad tolik nenáviděným Babišem. A obrovský jásot a veselí zachycené ve volebních štábech a mezi jejich voliči.Vítězství nad tolik nenáviděným premiérem, který pro naši zemi vykonal tolik dobrých věcí.

10.10.2021 v 12:16 | Karma článku: 32.53 | Přečteno: 1582 | Diskuse

Pavel Vrba

Jak to prožívám já, aneb o naději

a mém současném žití ve stínu Covidu-19. O plusech a mínusech současných dnů. Jedno je však jisté – všechno je a především bude jiné. A já mám i nemám strach, vlastně na něj nemám vůbec čas.

26.3.2020 v 12:12 | Karma článku: 16.87 | Přečteno: 408 | Diskuse

Pavel Vrba

Vánoční nákupy v půlce března

Alespoň tak jsem si dnes připadal na našem pravidelném týdenním nákupu v jednom obchodním řetězci. Nejspíše jsme s pí Columbovou mezi řadou jiných nakupujících, vypadali jako exoti.

14.3.2020 v 16:56 | Karma článku: 27.60 | Přečteno: 807 | Diskuse

Pavel Vrba

Když se nakonec rozhodnu dobře

Co je to vlastně lidský život? Třeba hledání sama sebe a hledání něčeho krásného. Prostě něčeho, co nás drží při životě. A je to těžký, protože nás ze všech stran útočí tlaky konzumní společnosti, negativní zprávy a humus politiky

21.8.2019 v 16:19 | Karma článku: 16.68 | Přečteno: 443 | Diskuse

Pavel Vrba

Jsme v té demokracii opravdu svobodní?

Já se obávám, že nikoliv. Ona ta svoboda je v podstatě pouhým snem a pošetilým přáním. Přáním, ze kterého se nám dostává v reálném životě jen malý ždibíček. Ona je vlastně svoboda i proti přírodě.

3.6.2019 v 9:00 | Karma článku: 20.09 | Přečteno: 371 | Diskuse

Pavel Vrba

Je to marný, je to marný, je to marný

že já hlupák zapomněl vypnout kanál. Myslím ten televizní, protože když jsem před chvílí slyšel reportáž České televize, nevěřil jsem svým uším. Kamionová doprava a prostory k odpočinku s vyjádřením nějakých odborníků.

21.4.2019 v 20:19 | Karma článku: 36.16 | Přečteno: 2389 | Diskuse

Pavel Vrba

Ani jsem netušil, jakou že způsobím diskusi

ve které se vlastně i dozvím, že svým postojem držím lidi v nesvobodě a v okovech, že bych měl dělat něco smysluplnějšího a efektivnějšího. A to jen proto, že nesouhlasím s prolomením nulové tolerance alkoholu za volantem.

12.4.2019 v 17:30 | Karma článku: 25.63 | Přečteno: 1052 | Diskuse

Pavel Vrba

Taková malá připomínka narození jednoho slušného člověka

Za pár hodin to už bude 75 let, kdy se narodil Karel, další potomek rodiny knihtiskařů, jejichž minulost sahá až do roku 1909. Z chlapce nevyrostl druhý pokračovatel tohoto řemesla, protože tiskárna byla komunisty zlikvidována.

11.4.2019 v 13:30 | Karma článku: 30.71 | Přečteno: 773 | Diskuse

Pavel Vrba

Předseda ODS je na rozdíl ode mě, přesvědčený

že si zasloužíme míru svobody, protože jsme stejně zodpovědní, jako většina Evropanů. Já tedy o tom přesvědčený nejsem. A hned z několika důvodů. A to jeho vyjádření mi přijde, jako když se tonoucí stébla chytá.

10.4.2019 v 9:15 | Karma článku: 24.40 | Přečteno: 1005 | Diskuse

Pavel Vrba

Není nad plodné diskutování

Aneb jak mě obohatily některé diskusní příspěvky u předcházejícího blogu, věnovaného mé touze po větších represích. A hned jsem obohacen návštěvou jedinců, kteří v tom mají, na rozdíl ode mě jasno.

4.4.2019 v 15:15 | Karma článku: 24.59 | Přečteno: 828 | Diskuse

Pavel Vrba

V té naší demokracii, uvítal bych větší represi

Protože represe mi tady prostě chybí. Mnoho lidí slintá nad vítězstvím ve slovenských prezidentských volbách s poukazováním na ty naše, stejně tak jako nad výsledky jiných voleb. Málo kdo však kritizuje stav v naší zemi .

3.4.2019 v 8:01 | Karma článku: 32.24 | Přečteno: 1923 | Diskuse

Pavel Vrba

Titulek, ze kterého zamrazí

„Dvě dívky z Prostějovska si lehly na koleje a čekaly na smrt pod vlakem“ na mě vyskočil při ranním otevření zpráv iDnes. Zdrcující a neskutečná zpráva a ještě horší realita pro rodinu a nejbližší těch nešťastných dívek.

25.3.2019 v 8:20 | Karma článku: 27.84 | Přečteno: 1489 | Diskuse

Pavel Vrba

Bylo by to dnes jiné?

Paradoxně otázka, která mě napadla chvíli po té, co jsem zhlédl dokumentární film „Nesdělitelné“. Jak prolnutí obrazů, ze dvou protilehlých zrcadel, zaznamenávající tehdejší dobu.

9.3.2019 v 12:06 | Karma článku: 20.68 | Přečteno: 500 | Diskuse

Pavel Vrba

Puklé srdce Karla Kryla, ale jeho poselství žije dál

jako určité memento a apel na svědomí a pokrytectví. Dne 3. března uplyne už celé čtvrtstoletí od jeho úmrtí. Je to i doba, kdy se v plné nahotě ukazují jeho mnohé myšlenky jako správné. Všechno to dění, kolem něho, ale i Havla.

1.3.2019 v 10:00 | Karma článku: 38.02 | Přečteno: 1367 | Diskuse
Počet článků 811 Celková karma 23.03 Průměrná čtenost 715

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.  
Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde :
https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com