- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stovky kilometrů ocelových hadů, pevně svázaných do pražců, nebo drátů co napájejí lokomotivy, všechny ty výhybky, nástupiště, podchody a nadchody…
a je toho mnohem víc.
Třeba taková nákladní železniční doprava…. stovky tun přepravovaných nákladů. Uhlí, armatury, dřevo …. ale také technika, jejíž úkolem je sice jízda po silnicích, ale tu a tam se převáží i po železnici. Zrovna nedávno jsem jedno takové nakládání sledoval a bylo se na co dívat. To, když vojáci nakládali techniku a vraceli se ze cvičení do své posádky.
A nakládat umí….
A tak si představte, že se naloží jednotlivé železniční vozy a když se to vše spojí je to více jak 600 metrů dlouhý.
Mimo jiné, napadla Vás někdy otázka, jak se vlak vlastně rozjíždí, nebo jaký díl propojuje jednotlivé vozy a je svým způsobem nejvíce zatížený?
železnice |
Fotografie jsou reportážní
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |