Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Není to nic jiného, než hňupství.

Našel bych spoustu jiných slov, zde však nepublikovatelných. Snad jen, že i tito jedinci, možná i skupinky, mají bohužel i volební právo. Ti, kterým není nic svaté. Přiznám se, že díky těmto jedincům jsem zastáncem práva útrpného.

Protože slabošskyněco ničí pod rouškou anonymity, tmy a pocitu nepolapitelnosti. V tomto konkrétním případě, jde o fasádu panelového domu, kterou nějací vandalové poničili.

 

 

Možná si v tomto okamžiku někteří ze čtenářů položí otázku, proč mě něco, jako je vandalismus tak vytočí do nepříčetnosti. Prostě vytočí a v takovém to případě si umím i představit veřejné bičování.

Před necelými 15 lety jsem přistoupil na nabídku jít do statutárního orgánu Společenství vlastníků bytových jednotek. Respektive 40 bytových jednotek, jejichž majiteli jsou v převážné většině senioři.  Ve funkci předsedy společenství jsem setrval 8 let, během kterých se na domě provedly projekty v rámci revitalizace domu. Zateplení, výměna oken a kompletní rekonstrukce výtahu. Kdo někdy zažil být „ funkcionářem „ SVJ mi dá určitě za pravdu, že to není vůbec jednoduché. Být taktikem, psychologem, ekonomem, právníkem, vizionářem, ale především být odolným jedincem.

Během této doby jsem získal zkušenosti nejen s podivností stavebních firem, které, ač jsou vybaveny vším možným doporučením, včetně ISO, jejich kvalita práce a splnění smlouvy o dílo bývá různá. Mimo to, ještě člověk naráží na členy společenství, mezi nimiž se vždy najde některý, který dělá problémy, všemu rozumí, vše by dělal líp…...

A někdy to pro mě bylo opravdu velmi nepříjemné.......

 

V té době jsem zažil i podlé a manipulativní pomluvy, vzpomínám na anonymy, tvrdící cosi, o mém napakování a zbohatnutí, protože to není možné, aby to tak u nás bylo drahé, když jinde je to vyšlo levně. Vzpomínám na mnohá vysvětlování na schůzích, že nelze posuzovat náš výtah s výtahy jinde, protože to je prostě u nás technicky jinak.

A právě pro všechny ty nepříjemné chvíle, moře času vlastního života, obětovaného ve prospěch celku, v tomto případě bytového domu jsem pobouřen oním výše uvedeným gaunerstvím. Jsem tím gaunerstvím pobouřen i proto, že mnozí splácejí úvěr, ač sami moc peněz nemají. Jsem pobouřen nevážením si druhých, nevážením si práce jiných.

Vím, že ti gauneři to číst nebudou a i kdyby se stal zázrak a tyto řádky četli, jejich vrozená hloupost jim pochopení nedovolí.

Přestože v našem právním řádu není práva útrpného, jsem přesto přesvědčený o jednom:
 

Cokoliv zlého, uděláme druhým,
vrátí se nám to.

Autor: Pavel Vrba | neděle 21.5.2017 19:00 | karma článku: 34,52 | přečteno: 1707x
  • Další články autora

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

dnes Vám budu vyprávět příběh kolegy z práce. Příběh, jehož autorem je sám život. Začátky mnohých bývají obyčejné a z počátku nezajímavé. Někdy však z prostých okamžiků vzniká hororový děj. Jako v tomto případě, kdy se ztratila

12.2.2024 v 19:00 | Karma: 17,03 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Jako volič, daňový poplatník, ptám se vrchnosti

kdy už přestane dělat z lidí hlupáky. Jako volič a daňový poplatník nestačím zírat. Ze všech těch podivností plných pokrytectví a neřešení života obyčejných lidí. Kolik jsem už slyšel úlisných a falešných prohlášení za 30 let.

5.2.2024 v 9:00 | Karma: 33,08 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

a vůbec není černobílá, jak se možná některým zdá. Kolem nás lze spatřit tolik nádherných obrazů a detailů. Ta krása, má však svůj omezený čas.

25.1.2024 v 14:00 | Karma: 14,30 | Přečteno: 137x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

zapomenout na nějakej ten milión v kapse, to je přeci normální. Před lid předstoupí, ručičkama rozhodí a omluví se. To se přeci může stát komukoliv. Kdo ví, co je vůbec pravdy na tom....

22.1.2024 v 8:00 | Karma: 35,65 | Přečteno: 986x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Podivnosti myšlenek letošní zimy

roztodivná víra řidičů a cyklistů, u kterých bych zavedl tělesné tresty. Obrazy zimního počasí zamrzlé krajiny a nejspíše i mozkoven řady jedinců, pokud tedy vůbec nějaký mozek mají.

19.1.2024 v 19:49 | Karma: 15,90 | Přečteno: 299x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Von der Leyenová chválila i Čechy. Za 20 let jste posílili vy i EU, uvedla

24. dubna 2024  14:31

Za začátek nové éry označila šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová vstup deseti východních...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká

24. dubna 2024  14:08

Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com