Pavel Vrba

Jsem si musel odskočit, no.

23. 04. 2017 8:01:04
Prostě najednou to přijde, mnohdy na vzdory naše vlastní chtění zvítězí potřeba, nebo chtíč. A to se pak dějí věci.

A tak jsem neodolal, od svých současných fotografických témat, zaznamenávání obrazů vynořujících se z vlastní fantazie, musel jsem si odběhnout k focení jménem sportovní fotografie. Nebylo to tentokrát jednoduché, ani pro hlavní aktéry, ale ani pro nás fotografy.
Zima, déšť, studený vítr a především, díky mrakům měnící se světelné podmínky.

No řeknu Vám na rovinu, trpěl jsem fest. Přesto se mi podařilo pořídit pár obrázků, které se alespoň trošku povedly. No, však posuďte sami. No, a ten, kdo tohle někdy dělal, navíc ve stejných podmínkách, se mnou bude určitě souhlasit, že je to dřina.
























Autor: Pavel Vrba | karma: 20.58 | přečteno: 1181 ×
Poslední články autora