Co kdo zaseje, to taky sklidí….a tak sklízím

1. 04. 2016 17:25:42
Nebo se rovněž říká, kdo seje vítr, sklidí bouři nebo lidové s čím kdo zachází, tím také schází. A postižený jedinec si nerad připouští, že ta pomyslná boží spravedlnost existuje.

A tak můj jubilejní čtyřstý příspěvek je právě věnovaný tomu sklízení.

Věřím, že v diskusi si na mě opět smlsnou mnozí diskutéři, protože nikdy nikoho nepotěší něco více, jak neštěstí druhého. Mimo jiné, všimli si přátelé, že vše vždy začíná tak nějak nevinně? A pak do toho člověk vlítne a je v tom až po uši.
Mé včerejší horlivé diskutování nad důležitým politickým tématem, kterým je bezesporu postavení ve smečce, kdo kde a s kým spí, nebo diskuse nad všemi těmi vydírajícími metodami s jedinný cílem - upoutání pozornosti staly se mi osudným.
Člověk se ocitne v úžasné atmosféře přátelské diskuse nad článkem kolegy Davida Vlka s názvem „Chtěl bych být svým vlastním psem“, který naleznete zde. Prostě pěkně napsaný text, který v sobě zrcadlil zkušenosti stejně „postižených “, jako je právě autor bez ohledu na druh daných čtyřnožců. V příjemné společnosti bez osobních útoků, invektiv, urážek či škatulkování, probrali jsme tam pravdivosti různých tvrzení, vyváženost stravy či pořadí v pomyslném rodinném stravovacím zařízení.

No a v tom je ten zakopaný pes, i když se mi chce spíše zvolat : Vlku, vlku, ty jsi mi to zavařil.

Večer začal v podstatě naprosto stejně, kouknout na nějaký dokument a jít rozumně spát, neboť nejen že nějaký čas trpím tím hloupým a stále nezničitelným přehazováním času, ale především jsem se potřeboval kvalitně vyspat. Čekala mě cesta autem na služební jednání, které vždy zařazuji do skupiny náročných. A tak jsem usínal a usínal, až mě probudil jeden z těch mých čtyřnožců – pobíhání po posteli, kručení v břiše a zvuky dávení. Podrážděně jsem se podíval na hodiny a pomyslné kukačky právě odbíjeli půlhodinu po půlnoci. Chvilka láteření, domlouvání a vyčítání, včetně slov obsahující nevhodné pojmenování doplněné slovy: co jsi to zase sežrala? Bylo mi jasné, že je otázkou času, kdy mě čeká neodkladné obléknutí, přivolání výtahu a časově neurčitelný pobyt venku. A jako bylo to fakt super, z vyhřáté postele, na sobě jen to nejnutnější vyjít ven, stát tam jako blbec a čekat až se masožravec změní na býložravce. A ještě ten úžasnej vítr.
Po více jak půl hodině venkovní exhibice konečně návrat domů. Jenomže, já tak nějak nemohl zabrat.....a ten blbec chytrej mobil mi ještě ukazuje druhou, třetí a čtvrtou hodinu. Víc si nepamatuji, protože další šok jsem zažil, když spustil to své melodramatické zvonění ve čtvrt na šest.
No nechci to přátelé nijak natahovat a tak snad jen ve zkratce... Umejt, oholit, hodit do sebe kafe, ustrojit se, letět do práce a odjet. Pak strávit čas na jednání a vrátit se zpět.

Ale dopadlo to dobře, podle domácího zpravodajství, pejsek se pěkně vyspal a srovnal a vše je v pořádku.

Jenom já mám tak nějak hlavu jak pátrací balón. Ještě že je ten pátek a že mě nikdo nenapálil na apríla.

A tak budu jen doufat, že ta dnešní noc už bude jen a jen klidná.

Vlku, Vlku, ty jsi mi dal...., kdybych ty svoje včera nepomlouval

A co na samotný závěr?

Nenapadá mě nic lepšího, než dva úžasné obrázky od Pavla Kantorka:

Přeji všem krásný víkend.

Fotografie bouře převzata zde : www.stoplusjednicka.cz

Autor: Pavel Vrba | pátek 1.4.2016 17:25 | karma článku: 19.88 | přečteno: 1156x

Další články blogera

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

dnes Vám budu vyprávět příběh kolegy z práce. Příběh, jehož autorem je sám život. Začátky mnohých bývají obyčejné a z počátku nezajímavé. Někdy však z prostých okamžiků vzniká hororový děj. Jako v tomto případě, kdy se ztratila

12.2.2024 v 19:00 | Karma článku: 16.55 | Přečteno: 728 | Diskuse

Pavel Vrba

Jako volič, daňový poplatník, ptám se vrchnosti

kdy už přestane dělat z lidí hlupáky. Jako volič a daňový poplatník nestačím zírat. Ze všech těch podivností plných pokrytectví a neřešení života obyčejných lidí. Kolik jsem už slyšel úlisných a falešných prohlášení za 30 let.

5.2.2024 v 9:00 | Karma článku: 33.08 | Přečteno: 1040 | Diskuse

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

a vůbec není černobílá, jak se možná některým zdá. Kolem nás lze spatřit tolik nádherných obrazů a detailů. Ta krása, má však svůj omezený čas.

25.1.2024 v 14:00 | Karma článku: 14.30 | Přečteno: 136 | Diskuse

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

zapomenout na nějakej ten milión v kapse, to je přeci normální. Před lid předstoupí, ručičkama rozhodí a omluví se. To se přeci může stát komukoliv. Kdo ví, co je vůbec pravdy na tom....

22.1.2024 v 8:00 | Karma článku: 35.56 | Přečteno: 983 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 313 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 38 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 503 | Diskuse
Počet článků 811 Celková karma 23.03 Průměrná čtenost 715

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.  
Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde :
https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...