Nezařazené

Pavel Vrba

Jak jsem měnil miláčky …

ne, nemusíte mít obavu, že bych zapadl do intimností. Ale pro většinu mužů bývají miláčky i naleštěná auta, motorky, čtyřkolky a pro někoho třeba i kola. Prostě, všechny ty dopravní prostředky, které nám pomáhají překonávat vzdálenosti, jezdit za krásami přírody a konec konců mnohdy i za našimi skutečnými dvounohými miláčky.

4.2.2015 v 17:17 | Karma článku: 14.87 | Přečteno: 381 | Diskuse

Pavel Vrba

Děsivý noční sen, aneb nevážně vážně o společenských tématech

vynořen a veden stejným pravidlem. Nevědomost a nesmyslnost, podvratné a nečestné jednání. I tak se projevují všechny ty naše noční můry. Noční můry staly se vděčným mediálním tématem, vždyť jak pohodlné je napást neznalé, krví nebo neúplnou informací.

1.2.2015 v 9:28 | Karma článku: 14.81 | Přečteno: 353 | Diskuse

Pavel Vrba

Zlatovláska .....

a Nesmrtelná teta, Zlatovláska, Kočičí princ a Nejkrásnější hádanka. Proč tak zvláštní nadpis? Prostě pouho pouhý nápad a malá hádanka. Kde jsem to tedy zase škobrtal?

30.1.2015 v 15:13 | Karma článku: 17.60 | Přečteno: 1865 | Diskuse

Pavel Vrba

Častolovické škobrtání, aneb když je pěkné počasí.

Včerejší předpověď počasí o tom, jak zasype sníh celé to naše území. Ráno všude leží 1 cm sněhu (alespoň tedy u nás) a odpoledne není po sněhu ani památky. Jen kaluže a kaluže.

27.1.2015 v 19:10 | Karma článku: 16.74 | Přečteno: 463 | Diskuse

Pavel Vrba

Prohlubování řidičských zkušeností aneb...

prohlubování řidičských dovedností není nikdy dost. Na pozemních komunikacích se nepohybujeme sami, ale i ostatní účastníci silničního provozu.

24.1.2015 v 20:20 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 659 | Diskuse

Pavel Vrba

Těsně pod nebeskými branami.

Dostat se tak do vyšších sfér - to by ale bylo. Být někde pěkně na hoře a sledovat šrumec dole. A stačí málo - jen na vrchol vystoupat a dřina se změní na krásné pohledy.

22.1.2015 v 17:46 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 466 | Diskuse

Pavel Vrba

Pokleslá společnost prahne po úchylném umění.

Navíc společnost, která se ráda přetvařuje, hraje si na mravné a stádovitě bečením odsuzuje výroky, kterým mnohdy ani nerozumí, nebo je pro jistotu v celém tom kontextu ani neslyšela.

17.1.2015 v 17:46 | Karma článku: 20.65 | Přečteno: 902 | Diskuse

Pavel Vrba

Když se prohrabuji v archivu - část čtvrtá - ptačí perspektiva.

Neodvratitelnými kroky se blížím k závěru svého vzpomínání na Karlovy Vary a okolí. A tak svou závěrečnou sérii, věnují pohledem na město z ptačí perspektivy. A tak, když máme to podivné jarní lednové počasí tak pár skutečně jarních obrázků.

14.1.2015 v 11:10 | Karma článku: 14.23 | Přečteno: 462 | Diskuse

Pavel Vrba

Tak, prý nejsem slušný......

pravila jedna starší dáma důchodkyně. A přitom jsem si myslel, jak jsem slušně vychovaný. To prostě najednou přijde a člověk ani neví jak.

12.1.2015 v 14:58 | Karma článku: 26.93 | Přečteno: 2103 | Diskuse

Pavel Vrba

Podivné spaní

a probuzení se v pohádkovém světě. Možná je tento svět mnohem lepší a krásnější. Všichni známe a mnozí dosud milujeme pohádky. Jediné místo, kde vždy zvítězí dobro a zlo je vždy náležitě potrestáno.

11.1.2015 v 11:42 | Karma článku: 12.65 | Přečteno: 370 | Diskuse

Pavel Vrba

Když se prohrabuji v archivu - část třetí - středověk.

Mé další putování a výletování mimo Karlovy Vary, bylo i jedno městečko s hradem, obklopené krásnou přírodou a protékající řekou Ohře.

8.1.2015 v 12:00 | Karma článku: 18.20 | Přečteno: 827 | Diskuse

Pavel Vrba

Když se prohrabuji v archivu - část druhá- fontány

a možná bych tomu měl dát název : Jak lze naprosto zmastit tak krásné místo. Když s odstupem času projíždím ten archiv nevěřícně kroutím hlavou. Jak jsem to mohl takto nafotit.

5.1.2015 v 12:00 | Karma článku: 14.49 | Přečteno: 333 | Diskuse

Pavel Vrba

Když se prohrabuji v archivu - část první

Venku to zase vypadá, nedávno napadlý poprašek sněhu je tak nějak pryč, počasí je spíše dobré pro chřipku a tak se prohrabuji v archivu. Sníh a krajinu oděnou do bíla mám sice rád, ale v tomto počasí se raději vracím k fotečkám z jara.

3.1.2015 v 12:35 | Karma článku: 10.77 | Přečteno: 355 | Diskuse

Pavel Vrba

Tak mě zase chytil absťák....

a marně přemýšlím, zda-li je to léčitelné nebo ne. Poslední dny prožité v ataku vánočních svátků, návštěv a různých pamlsků neodmyslitelně patřících právě k době adventu. Všude se to třpytí, bliká a já.....

29.12.2014 v 18:39 | Karma článku: 20.53 | Přečteno: 1868 | Diskuse

Pavel Vrba

Pardubické adventní škobrtání

Nedalo mi to, abych se nemrknul na pardubické staré náměstí a jeho adventní výzdobu. A také jsem byl zvědavý, kde že mají hezčí vánoční stromek. A co myslíte - vyhrál u mě Hradec Králové nebo Pardubice?

21.12.2014 v 12:00 | Karma článku: 14.88 | Přečteno: 386 | Diskuse

Pavel Vrba

Asi se mi nějak zbláznil objektiv....

nebo že by onemocněl? Možná se nelze divit, po té co jsem v posledních dnech škobrtal všemi těmi nočními uličkami a všelijakými zákoutími.Nebo mě napadá ještě jedna věc - že já jsem opět něco šikovně nastavil? No nevím ....

18.12.2014 v 17:04 | Karma článku: 18.20 | Přečteno: 804 | Diskuse

Pavel Vrba

Hvězdy a hvězdičky v ulicích...

Už jen několik dnů nás dělí od Štědrého dne. Po sněhu ani památky a jedinou připomínkou adventního období zůstávají paradoxně všechna ta třpytivá světýlka. Vše, jako by znamení - symbolika vztahů mezi lidmi. Třeba se mýlím, ale mám pocit, že nám v tý naší současnosti lidsky chybí skutečný třpyt štěstí...

16.12.2014 v 15:16 | Karma článku: 15.90 | Přečteno: 392 | Diskuse

Pavel Vrba

Veselé škobrtání v adventním čase

nebo také odvážnému štěstí přeje. To byl průběh 3. advetní neděle spojený s návštěvou skanzenu Veselý Kopec.

14.12.2014 v 18:49 | Karma článku: 12.32 | Přečteno: 261 | Diskuse

Pavel Vrba

Advetní setkání s potměšilým hostem

Když sleduji ten šrumec kolem sebe, mám čím dál větší potřebu vydávat se na noční škobrtání a ranní toulky adventně vyzdobenými ulicemi. A takové noční škobrtání má své kouzlo - nikde ani živáčka, minimální provoz na silnicích a ticho.

11.12.2014 v 15:00 | Karma článku: 15.08 | Přečteno: 506 | Diskuse

Pavel Vrba

Malé adventní škobrtání

A také ten souboj s nočním fotografováním. No co Vám budu říkat, stále někde něco čtu, sleduji, vyhodnocuji a zkouším. A určitě to znáte sami - udělat nebo neudělat si ostudu. Na druhou stranu - já do toho jdu. Navíc máme čas adventu a krásných výzdob kolem sebe.

9.12.2014 v 17:56 | Karma článku: 14.44 | Přečteno: 430 | Diskuse
Počet článků 811 Celková karma 23.03 Průměrná čtenost 715

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.  
Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde :
https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com