Osobní

Pavel Vrba

Minuta ticha skončila

a já přemýšlím, jak vyjádřit obrovský smutek, který musel zasáhnout každého člověka. Slova se hledají velmi těžce. Navíc, když ne vždy dokáží v obrovské bolesti jakkoliv pomoci.

23.12.2023 v 12:44 | Karma článku: 20.80 | Přečteno: 592 | Diskuse

Pavel Vrba

Za pár dnů je tady Štědrý den

a s ním spojené svátky. A já si tuto dobu prostě užiju. Nic na tom nezmění ani tragikomická představení politiky a jiné jak je dnes moderní používat, šíření blbé nálady.

21.12.2023 v 13:00 | Karma článku: 13.20 | Přečteno: 266 | Diskuse

Pavel Vrba

Necháš ty moje ponožky?

zvolal jsem přísným hlasem. Člověk přeci jen tak nemůže tolerovat nekázeň a snahu o získání nadvlády u rodinného krbu. Navíc když to zabolí bolestí mnohem menší, než je bolest v srdci.

25.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 22.45 | Přečteno: 556 | Diskuse

Pavel Vrba

Dokonáno jest a já otevřel deníček

Právě se uzavřely volební místnosti a stovky členů volebních komisí budou sčítat hlasy. Věřím, že spousta lidí bude netrpělivě čekat, zda zvítězí ten jejich kandidát. Odvolil jsem. A jsem rád, že tato nechutná doba skončí. Snad.

28.1.2023 v 13:59 | Karma článku: 19.84 | Přečteno: 568 | Diskuse

Pavel Vrba

Utíkám před zkažeností dnešní doby

od sobotního dne, jako by se zem propadla někam do tmy. Kolem se šíří zápach a mnozí tomu ještě tleskají. A nezměním to a ani nechci. Znám totiž jeden úžasný recept, jak přežít v divné době.

17.1.2023 v 18:48 | Karma článku: 17.96 | Přečteno: 412 | Diskuse

Pavel Vrba

Uplynul den od prvního kola

a mě je nějak smutno. Nejsem smutný z toho, jak první kolo dopadlo, spíše z toho, jaká vlna se žene napříč společností. Přiznám se, že politiku prakticky nekomentuji, ale dnes udělám výjimku.

15.1.2023 v 18:24 | Karma článku: 19.12 | Přečteno: 662 | Diskuse

Pavel Vrba

Opožděný smutek věnovaný Marušce

a vzpomínání. Pocity smutku. Emoce. Musí jít ven. Protože jsou tím jediným a posledním, jak vyslovit úctu a vzpomínku na jednoho člověka z mnoha, jednoho z miliónu. Člověka, kterého jsme mnozí znali ze zdejších diskusí.

21.5.2021 v 15:03 | Karma článku: 26.93 | Přečteno: 1000 | Diskuse

Pavel Vrba

Když nejdou sepsat slova a věty se bortí

a v mysli se spousta myšlenek honí. Kolik asi lidí mávne rukou nad vánočními svátky? Třeba z osamění či tragických událostí, které přinesl život. Navíc, úder coronaviru, který změnil naše životy.

21.12.2020 v 12:35 | Karma článku: 15.71 | Přečteno: 326 | Diskuse

Pavel Vrba

Cesta – maličkosti

všude kolem mě přetlaky negativ. Všechny ty Covidy a světové politiky. Člověk se zastaví a jen zírá. I to blogový prostředí vezdejší, mnohdy stahuje člověka tmy. Copak vedle toho všeho, nejsou už kolem nás žádná pozitivisma?

3.11.2020 v 11:55 | Karma článku: 17.21 | Přečteno: 278 | Diskuse

Pavel Vrba

Dáma co vydává obědy a orchestr

V okamžicích aktuální hysterie spojené s koronavirem, nepřestávám normálně přemýšlet. A už vůbec nechci podléhat médiím, z nichž některým nejde o nic jiného, než o pouhou senzaci. Žiji a vnímám všechny střípky běžného života.

8.3.2020 v 12:10 | Karma článku: 21.37 | Přečteno: 892 | Diskuse

Pavel Vrba

Babizny se nemění

ani po staletí. A kolik takových jsem už v životě poznal. A kolikrát jsem i zažil na vlastní kůži, když se do člověka zakousnou svými hnijícími zuby, z nichž vypouští otravné jedy v klevetách a závisti.

26.1.2020 v 14:16 | Karma článku: 20.04 | Přečteno: 827 | Diskuse

Pavel Vrba

Bilancování na sklonku roku

a ať již člověk chce nebo nechce, bilancuje. Rok 2019 je za námi. A já jsem tomu rád. Jaký vlastně byl?

31.12.2019 v 12:44 | Karma článku: 14.45 | Přečteno: 244 | Diskuse

Pavel Vrba

Hledíc výzvám budoucnosti, žijící v přítomnosti, bloudící ve vzpomínkách minulosti

Sobotní noc vyplněná podivným snovým spaním, vyvolané neposednými kapkami deště bijícími do okenních tabulek. Vždy tomu tak nebylo. Ve snu zabloudil jsem do doby poletujících vloček, které zahalovaly vše do krásného bílého hávu.

22.12.2019 v 15:00 | Karma článku: 13.00 | Přečteno: 219 | Diskuse

Pavel Vrba

Tak co chlapi, taky to tak doma máte?

Vždycky jsem zastával názor, že jsou činnosti, které prostě zvládne jen chlap. A totéž platí v disciplíně, která se připisuje spíše ženám, než mužům. A to vaření. V dnešní době mám pocit, že něžné pohlaví vytrácí zálibu ve vaření.

14.12.2019 v 13:05 | Karma článku: 24.46 | Přečteno: 853 | Diskuse

Pavel Vrba

Kterak jsem se vydal vstříc bytostem pekelným

Měl bych napsat, že je to pro mě tradiční. Nejspíše tím, že stárnu, chodím na akce, které především vyhledávají děti. Ale člověk potřebuje alespoň na okamžik utéct před problémy všedních dnů.

1.12.2019 v 13:00 | Karma článku: 11.66 | Přečteno: 246 | Diskuse

Pavel Vrba

Mé podivné setkání s tajuplnými bytostmi

tajuplné setkání v krajině tak různorodé a podivné. V krajině podivných stínů, střídajících se s ozařujícími světly. Ty prapodivné bytosti, zahaleny do podivných kabátů, plných tajů a složitostí.

10.8.2019 v 12:30 | Karma článku: 16.04 | Přečteno: 491 | Diskuse

Pavel Vrba

Otázka, kterou položil můj čtenář blogu

Pestrost života ve všech jeho podobách, je plný inspirace. Vybíráme si. Co napíšeme, nebo co si přečteme. A tak se stane, že nás překvapí reakce v diskusi pod blogem, nebo zaslaném emailu. A právě to se nedávno stalo i mě.

31.5.2019 v 9:30 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 543 | Diskuse

Pavel Vrba

Když jsem inspirován textem

který mě donutí nejen k zamyšlení, ale i sepsání myšlenek. Přesně to se stalo při přečtení článku „Čest svému jménu“, který napsal kolega Jan Šik. A dle mého názoru a mých hodnot, to napsal dokonale.

30.4.2019 v 11:00 | Karma článku: 11.94 | Přečteno: 242 | Diskuse

Pavel Vrba

Nečekaně vržen do vzpomínek na řízek a dovolené

aneb za to může kolega bloger Marek Valíček ve svém posledním blogu plného jara a řízků. Když jsem si to přečetl, jako by mě ta jeho slova rovněž přenesla v čase.

2.4.2019 v 13:00 | Karma článku: 20.40 | Přečteno: 447 | Diskuse

Pavel Vrba

Ta nestárnoucí milenka

každý den máme šanci spatřit její postavu a dychtivě obdivovat její smyslné křivky. Mnohdy jak smyslu zbavení, toužíme hladit její rozevláté vlasy.......

22.1.2019 v 17:19 | Karma článku: 18.22 | Přečteno: 585 | Diskuse
Počet článků 811 Celková karma 21.86 Průměrná čtenost 715

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.  
Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde :
https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com