Pavel Vrba

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com

 

Pavel Vrba

Takový jeden hodně adrenalinový fotoblog.

Původně jsem myslel, že napíšu: "Fotoblog výhradně pro muže", ale nebyla by to pravda. Vím, kolik žen se tomuto druhu sportu aktivně věnuje. Je to o rychlosti, o umu, ale i všech rizicích s tím spojených.

22.5.2018 v 12:00 | Karma: 13,68 | Přečteno: 461x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

A vyšlo slunce a z děr vylézá kde co.

Po zimě, která svým průběhem byla poněkud podivná, se na nebi rozzářilo slunce jako předvoj jara. Krásná to doba, ale stejně jako vše, má své klady a zápory. Sluníčko vylákalo z děr i všelijaké nástrahy - třeba sváteční jezdce ...

5.4.2018 v 13:35 | Karma: 21,44 | Přečteno: 723x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Dny otevřených dveří na polygonu v Hradci Králové.

Ve dnech 10. 11. -12. 11. 2016 se na letišti v Hradci Králové koná Den otevřených dveří na nově budovaném výcvikovém středisku a zkušebním polygonu pro výcvik řidičů.

10.11.2016 v 18:25 | Karma: 21,92 | Přečteno: 416x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Truck trial, aneb jedeme bahnem, vodou a všemi možnými překážkami.

Truck trial, jedna z disciplín motoristického sportu, ve kterém posádky speciálně upravených nákladních vozidel ukazují své dovednosti. Vždyť kdo by neznal nákladní vozidlo Tatra nebo PV3S.

27.6.2016 v 9:07 | Karma: 23,44 | Přečteno: 494x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

To bylo Rally show 2016.

O tomto víkendu jsem již po deváté navštívil motoristickou akci Rally show v Hradci Králové. Akce milovníků vůně benzínu, burácení motorů a vůně pneumatik.

15.5.2016 v 10:44 | Karma: 20,43 | Přečteno: 453x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Ohlédnutí za Rally Show 2015 a Helicoptershow 2015.

Když se člověk ohlédne zpět a nebo listuje v albech připomene si i zajímavé chvíle, které prořil a které mu nikdy nikdo neukradne.

15.6.2015 v 0:00 | Karma: 10,97 | Přečteno: 229x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Když se připomenou vzpomínky na dětství v odlescích historických aut.

Škoda historic fan klub Hradec Králové, neoficiální volné sdružení majitelů a přátel historických vozů značky Škoda klasické konstrukce s páteřovým rámem nachystal na poslední květnový víkend 2015 již 25. sraz jejich majitelů.

2.6.2015 v 11:00 | Karma: 11,83 | Přečteno: 215x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Motoristický sport - část první - Jak jsem se k tomu přimotal.

Když se ohlédnu zpět, tak v podstatě naprosto náhodou. Do mých 40 let, mě v podstatě tento sport absolutně nezajímal. Nic mi to neříkalo a ani jsem v podstatě nevěděl, že něco takového existuje, snad mimo chvíle, kdy člověk zahlédl v televizi nějaký přenos. I tak jsem to přepnul dál a hledal třeba pořad o přírodě.

15.2.2015 v 14:03 | Karma: 16,23 | Přečteno: 442x | Diskuse| Osobní

Pavel Vrba

Jízdy zručnosti, aneb jdeme do finále,

bohužel opětovně bez sněhu. No nedá se nic dělat, prostě zima je nejspíše na konci svých sil a musíme to tak brát. Přesto jsem se sebral a jel si vyčistit hlavu od všedních problémů.

14.2.2015 v 15:52 | Karma: 16,35 | Přečteno: 386x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Jak jsem se stal šoférem…..

také by šlo napsat : „jak jsem bojoval se šalinou“. Věci, které jsou dnes samozřejmé, měli svůj začátek a vývoj v minulosti. Dnes si sednu za volant, otočím klíčkem a jedu. No jo, ale jak to vlastně začalo?

21.1.2015 v 15:30 | Karma: 15,37 | Přečteno: 832x | Diskuse| Osobní

Pavel Vrba

Když se objeví první sníh.....

každý to prožíváme jinak. Někdo vyjadřuje nespokojenost, jiní litují že sněžení nezkrášlilo krajinu na Štědrý den a děti se radují.

27.12.2014 v 18:33 | Karma: 17,15 | Přečteno: 606x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Jo, to když.....

bylo jaro a léto. A také mé první zkušenosti při pořizování fotografií, které jsou zařazovány do kategorie sportovní.

13.12.2014 v 15:15 | Karma: 14,41 | Přečteno: 415x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Podzimní automobilové prohánění- Pohár Josefa Janků III.

Nedělní den a dle předpovědi počasí i slunečný, se plně naplnil. I tentokrát jsem ho strávil venku, ne v přírodě, ale zajel jsem se podívat na autodrom ve Vysokém Mýtě, kde se jel závod věnovaný památce na našeho kamaráda Pepíka Janků.

19.10.2014 v 20:21 | Karma: 11,13 | Přečteno: 582x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Skutečně bohatý zážitkový víkend

Tento víkend se vydařil. Nejen díky počasí, které bylo více než úžasné, ale také, že se mi poprvé podařilo spojit jak krásu přírodní scenérie, ale také se na chvíli zastavit na královéhradeckém letišti a podívat se na testování aut.

12.10.2014 v 20:42 | Karma: 15,20 | Přečteno: 615x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Příbramsko a rychlá kola - část třetí - ohlédnutí

Jak nám ten život neskutečně letí, to co bylo před námi a s nedočkavostí jsme očekávali, je pryč. A ta vzpomínka získáná označení počtu dní, týdnů, měsíců a let. Vzpomínka, že jsme něco prožili, že jsme i něco dokázali.

11.10.2014 v 8:14 | Karma: 12,48 | Přečteno: 232x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Příbramsko a rychlá kola - část druhá - ach ta sportovní fotografie

Auta, letiště, mlha a sportovní fotografie. A spojitost? Jednoduchá - vše jsem zažil na jednom místě. Sobotní den strávený na letišti blízko města Příbram. Světelné podmínky proměnlivé a zima.

8.10.2014 v 18:15 | Karma: 14,19 | Přečteno: 1210x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Příbramsko a rychlá kola - část první - servis

Člověk se ani nestačí zastavit a to co měl před sebou, je minulost. Ale takový je život. Obdobné pocity jsem prožil při návštěvě akce : 36. Purum Rally Příbram 2014 o tomto víkendu.

8.10.2014 v 1:00 | Karma: 15,06 | Přečteno: 270x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Příbramsko hostilo Pohár ČR v rally

Příchod podzimu a pohled do kalendáře rally, mě tento víkend nabídl jednu z posledních možností navštívit domácí závod v rally. Dvoudenní závod 36. Purum Rally Příbram 2014, který probíhal v termínu od 4 - 5.10.2014, je zařazený do Mezinárodního mistrovství ČR v rally, Mistrovství ČR historických automobilů. Jeho součástí je navíc sobotní etapa závodu v rámci Poháru ČR v rally.

7.10.2014 v 18:19 | Karma: 12,10 | Přečteno: 414x | Diskuse| Sport

Pavel Vrba

Když se přeci jen něco podaří ....

má člověk radost. V minulém blogu jsem se věnoval úskalím sportovní fotografie - konkrétně při rally. Snažil jsem se tam popsat všechny ty faktory, které ovlivňují kvalitu fotografie. Prostě tak, aby se líbila. V tom dnešním, jsem vybral pár fotografií, které se mě osobně líbí, nebo si myslím, že by mohly zaujmout.

20.8.2014 v 17:58 | Karma: 12,82 | Přečteno: 460x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

Expozice, čas, clona a ……

A rally. Nebo jiné sporty. Ono to má v řadě věcí podobné rysy, ale já osobně zůstanu u toho svého oblíbeného motoristického sportu. Prostě ta problematika sportovní fotografie, u které máme představu jak by jsme to chtěli, ale ona ta mrška nám to nechce dát jen tak zadarmo.

18.8.2014 v 21:14 | Karma: 14,82 | Přečteno: 793x | Diskuse| Fotoblogy