O těch lidských obavách

Pavel Vrba

O těch všech obyčejných lidských obavách – okultní krvácení

Sedím u stolu a před sebou pomyslně položený čistý list papíru a pero. Snad možná díky vynucené absenci napsaných myšlenek, v hlavě zmítají se mimnohá dosud nenapsaná témata. Ale kterému z nich dát nyní přednost?

20.11.2018 v 9:00 | Karma článku: 17.10 | Přečteno: 349 | Diskuse
Počet článků 811 Celková karma 21.86 Průměrná čtenost 715

Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.  
Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde :
https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com